33-latek we wrześniu 2022 roku znalazł w internecie ogłoszenie dotyczące sprzedaży pelletu. Mężczyzna zamówił prawie tonę pelletu, zapłacił zaliczkę a następnie otrzymał potwierdzenie złożenia zamówienia. Wówczas dokonał wpłaty pełnej kwoty.
Braniewianin czekał na realizację zamówienia
Po kilku tygodniach od złożonego zamówienia braniewianin postanowił skontaktować się ze sprzedawcą. Po wielu nieudanych próbach, w końcu udało się nawiązać kontakt ze sprzedającym. Ten tłumacząc dużą ilość zamówień, usprawiedliwiał problem z realizacją zamówień. Zapewniał jednak, że lada dzień zamówiony towar trafi do adresata. Tak się nie stało a od złożenia zamówienia minęło prawie pół roku.
To było oszustwo
33-latek postanowił anulować zakup oraz zażądał zwrotu poniesionych kosztów. Nieuczciwy sprzedawca nie wywiązał się z obowiązku dostarczenia zamówionego pelletu ani zwrotu kosztów jego zakupu.
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]"